utworzone przez Katarzyna Sielaczek | Sty 5, 2021 | Uncategorized
To musiało się stać… Podsumowanie roku RTM i Kalendarz marketingowca Hello Social w pierwszym tygodniu stycznia to coś bardziej pewnego niż Maryla Rodowicz na sylwestra w telewizji! W tym wpisie przeprowadzę Cię...
utworzone przez Michał Głuszczuk | Lis 24, 2020 | Uncategorized
„Kiedy wydaje się, że wszystko się skończyło, wtedy dopiero wszystko się zaczyna” – powiedział kiedyś ks. Jan Twardowski. Dziś to pierwsza myśl każdego accounta i community managera po otwarciu laptopa w piątkowy poranek. Bardzo często...
utworzone przez Mateusz Puszczyński | Paź 8, 2020 | Uncategorized
Facebook właśnie zmienia model atrybucji konwersji z 28-dniowego na 7-dniowy. Fajnie, tylko co to właściwie oznacza? Czy ma to jakieś znaczenie dla Twoich kampanii? I czym w ogóle jest atrybucja konwersji na Facebooku?...
utworzone przez Mateusz Puszczyński | Wrz 23, 2020 | Uncategorized
Spełniłeś właśnie swoje marzenie o własnym sklepie w internecie? A może przenosisz swoją sprzedaż offline do świata e-commerce? Albo od lat jesteś na rynku, masz ugruntowaną pozycję, ale czujesz, że Twój Facebook...
utworzone przez Mateusz Puszczyński | Wrz 3, 2020 | Uncategorized
Sklepy na Facebooku obecne są od dawna, ale przez ten czas dodano do nich sporo nowych funkcjonalności. Wszystko po to, żeby zachęcić właścicieli e-commerce’ów do aktywniejszej sprzedaży swoich produktów na Facebooku...
utworzone przez Mateusz Puszczyński | Mar 23, 2020 | Uncategorized
W ciągu tygodnia świat, który znaliśmy, zmienił się nie do poznania. Dotyczy to zwykłych ludzi, firm, całej gospodarki. A jeśli zmienia się biznes, zmienia się również strategia i komunikacja w mediach społecznościowych. Co...
utworzone przez Katarzyna Sielaczek | Mar 16, 2020 | Uncategorized
Jak Instagram oficjalnie tłumaczy ukrywanie liczby polubień? Jaka teoria spiskowa krąży wokół tego tematu? Czy marketerzy oraz influencerzy powinni się obawiać zmian? Zastanawialiście się, dlaczego czasami nie wyświetlają Wam się inne reakcje poza...
utworzone przez Justyna Sulejewska | Lut 12, 2020 | Uncategorized
Chociaż Walentynki to dzień zakochanych, szczególnie ukochany został przez marketingowców ;) Obok Bożego Narodzenia to najbardziej skomercjalizowane międzynarodowe święto. Łatwo je powiązać z celami sprzedażowymi i dlatego 14 lutego...
utworzone przez Mateusz Puszczyński | Sty 8, 2020 | Uncategorized
Jak dojadanie świątecznej sałatki warzywnej do sylwestra, tak Kalendarz Marketingowca Hello Social na początku nowego roku to rzecz, przed którą nie ma odwrotu. Tak jak co roku, podsumujemy kreacje w mediach społecznościowych,...
utworzone przez Mateusz Puszczyński | Lis 20, 2019 | Uncategorized
Bazowy pomysł jest oczywiście taki, żeby dać zniżkę. I jest to w istocie rzeczy koncepcja niegłupia ;) Wszak o zniżki w Black Friday chodzi. Jeśli uda Ci się do rabatu dodać zasięg, sprzedaż masz niemal gwarantowaną....
Najnowsze komentarze