utworzone przez Paulina Chojnicka | sty 4, 2022 | Uncategorized
Cóż to był za rok! Dostaliśmy nauczkę, że w pandemicznych czasach nic już nie jest pewne. No, nie do końca – podsumowanie roku RTM i Kalendarz marketingowca Hello Social macie zawsze jak w banku! Zespół Hello Social...
utworzone przez Michał Głuszczuk | lut 9, 2021 | Uncategorized
Szybki test: czy pamiętasz, na co zwrócić uwagę, organizując konkurs na Facebooku? Czy wiesz, jak wykorzystać potencjał reklamowy osób, które zobaczyły Twój post wideo? I dlaczego nie warto zapraszać wszystkich znajomych...
utworzone przez Michał Głuszczuk | sty 28, 2021 | Uncategorized
Jeśli masz sklep w internecie, niemal na pewno masz również skonfigurowany katalog produktów na Facebooku. A jeśli masz katalog, niemal na pewno masz w nim błędy, które powodują, że niektórych produktów nie możesz reklamować lub...
utworzone przez Michał Głuszczuk | sty 5, 2021 | Uncategorized
To musiało się stać… Podsumowanie roku RTM i Kalendarz marketingowca Hello Social w pierwszym tygodniu stycznia to coś bardziej pewnego niż Maryla Rodowicz na sylwestra w telewizji! W tym wpisie przeprowadzę Cię...
utworzone przez Michał Głuszczuk | lis 24, 2020 | Uncategorized
„Kiedy wydaje się, że wszystko się skończyło, wtedy dopiero wszystko się zaczyna” – powiedział kiedyś ks. Jan Twardowski. Dziś to pierwsza myśl każdego accounta i community managera po otwarciu laptopa w piątkowy poranek. Bardzo często...
utworzone przez Michał Głuszczuk | paź 8, 2020 | Uncategorized
Facebook właśnie zmienia model atrybucji konwersji z 28-dniowego na 7-dniowy. Fajnie, tylko co to właściwie oznacza? Czy ma to jakieś znaczenie dla Twoich kampanii? I czym w ogóle jest atrybucja konwersji...
utworzone przez Michał Głuszczuk | wrz 23, 2020 | Uncategorized
Spełniłeś właśnie swoje marzenie o własnym sklepie w internecie? A może przenosisz swoją sprzedaż offline do świata e-commerce? Albo od lat jesteś na rynku, masz ugruntowaną pozycję, ale czujesz, że Twój Facebook...
utworzone przez Michał Głuszczuk | wrz 3, 2020 | Uncategorized
Sklepy na Facebooku obecne są od dawna, ale przez ten czas dodano do nich sporo nowych funkcjonalności. Wszystko po to, żeby zachęcić właścicieli e-commerce’ów do aktywniejszej sprzedaży swoich produktów...
utworzone przez Michał Głuszczuk | mar 23, 2020 | Uncategorized
W ciągu tygodnia świat, który znaliśmy, zmienił się nie do poznania. Dotyczy to zwykłych ludzi, firm, całej gospodarki. A jeśli zmienia się biznes, zmienia się również strategia i komunikacja w mediach społecznościowych....
utworzone przez Michał Głuszczuk | mar 16, 2020 | Uncategorized
Jak Instagram oficjalnie tłumaczy ukrywanie liczby polubień? Jaka teoria spiskowa krąży wokół tego tematu? Czy marketerzy oraz influencerzy powinni się obawiać zmian? Zastanawialiście się, dlaczego czasami nie wyświetlają Wam się inne reakcje poza...
Najnowsze komentarze