Twój biznes w social media

Kalendarz Marketingowca 2017

Kalendarz Marketingowca 2017_Hello Social
Jak przewidzieć nieprzewidywalne? Nie da się. Trzeba trzymać rękę na pulsie, monitorować, obserwować, szukać przestrzeni do komunikacji. W ten sposób powstają najbardziej nośne i efektowne przykłady real time marketingu. Co nie znaczy, że w żaden sposób nie można się do tego przygotować. Dlatego już po raz drugi przygotowaliśmy dla Ciebie Kalendarz Marketingowca Hello Social. To zbiór drogowskazów, który powinien ułatwić wyłapanie tych momentów w 2017 roku, kiedy najlepiej mówić o marce. Albo przynajmniej wzmóc czujność.

(więcej…)

Jak przeprowadzić transmisję live z głosowaniem na Facebooku

Jak przeprowadzić transmisję live z głosowaniemW ciągu ostatnich kilku dni, Facebooka opanowały transmisje live z głosowaniem. Grzechem byłoby tego trendu nie wykorzystać zwłaszcza, że chyba nie ma marki, która nie byłaby w stanie wymyślić angażującego pytania A/B dla swoich fanów :) Jak to zrobić? Czy to łatwe czy trudne? Możliwości jest kilka, a poziom trudności zależy od tego, na którą się zdecydujemy :)

(więcej…)

Jak zrobić zdjęcie 360 i wykorzystać je na Facebooku

Jak robić zdjęcia 360

9 czerwca Mark Zuckerberg ogłosił na swoim profilu nadejście ery zdjęć i filmów 360 na Facebooku. Od tego momentu, marki rozpoczęły kolejny wyścig o miano lidera fejsbukowej innowacyjności. Lech zaproponował konkurs z wykorzystaniem zdjęcia 360, Samsung Polska pokusił się o video promujące ich nowego smartfona. My także postanowiliśmy przyjrzeć się tematowi z bliska i zebraliśmy garść doświadczeń, którymi chętnie się podzielimy. Czego zatem potrzebujemy żeby zrobić zdjęcie sferyczne i jak możemy je wykorzystać na Facebooku?

(więcej…)

Sklep na Facebooku – jak to działa i co oznacza dla eCommerce’ów?

Sklep na Facebooku

Facebook od lat ewoluuje od narzędzia do budowania społeczności w kierunku marketingowego kombajnu dla reklamodawców. W sposób szczególny stara się dbać o firmy z sektora eCommerce, co rusz podsuwając nowe rozwiązania zwiększające sprzedaż (przykładem choćby Canvas). Tym razem Facebooku odpalił funkcję sklep, czyli coś czego wiele firm przez lata wyczekiwało. Jak działa taki facebookowy sklep, jak go założyć i jak wykorzystać jego możliwości do zwiększenia sprzedaży swoich produktów? (więcej…)

Audience Platform – reklama zasięgowa na Twitterze

Twitter Audience Platform

Twitter w Polsce nie jest narzędziem wybitnie zasięgowym i być może już nigdy nim nie będzie. Co wcale nie znaczy, że wszyscy marketingowcy są tam skazani na powolne budowanie organicznego zasięgu zaczynając od garstki obserwujących. Twitter udostępnia całkiem zaawansowane opcje reklamowe (o tym, jak zacząć przygodę z reklamami na Twitterze przeczytasz tutaj). W tym jedno dedykowane narzędzie pozwalające wyjść z reklamą poza newsfeed i dotrzeć do zdecydowanie większego grona potencjalnych klientów. Czym jest i jak działa Twitter Audience Platform? (więcej…)

5 trików na Snapchacie, które ułatwią życie marketingowca

5 trików na Snapchacie, które ułatwią życie marketingowca

Przedstawiliśmy Wam już krótki przewodnik po podstawach Snapchata. Jestem ciekawa, czy po tej lekturze zdecydowałeś się na zainstalowanie aplikacji na swoim smartfonie. ;) Dla wielu marketingowców to wciąż czarna magia, dlatego chciałabym przedstawić kilka trików, dzięki którym na pewno nie zginiesz w świecie Snapchata. (więcej…)