Twój biznes w social media

Piłkarski real time marketing – 25 najlepszych przykładów w historii + bonus

Zaczynamy operację Mundial. Pewnie wiesz, co to dla Ciebie jako dla marketingowca oznacza. Będzie się działo. Ktoś kogoś pogryzie, ktoś podrze koszulkę, ktoś inny palnie głupotę na konferencji prasowej. No i oczywiście będą grać biało-czerwoni. W wielkim skrócie – okazji do komunikacji w stylu real time marketing nie powinno zabraknąć. Dlatego pomyślałem sobie, że garść inspiracji nie zaszkodzi, a powinna pomóc. Zapraszam na przegląd najlepszych piłkarskich rtm’ów w historii. (więcej…)

Kalendarz marketingowca – podsumowanie maja

Mówi się, że wszystkiego w życiu nie da się przewidzieć, a tym bardziej RTM-ów. Jednak trzymanie ręki na pulsie i szybka reakcja na to, co przynosi codzienność, może być kluczem do sukcesu. W maju mieliśmy kilka mniej lub bardziej przewidywalnych wydarzeń, pod które marki miały okazję podpiąć się z komunikacją. Jak im to wyszło? Oceń sam. Lub sama :) (więcej…)

Last minute na Dzień Kobiet

Dzien Kobiet last minute

Z postami na Dzień Kobiet jest jak z prezentami na tę okazję. Wiadomo, że kwiaty i „najlepszegozokazjidniakobiet” zawsze przechodzą i przejdą w tym roku, ale raczej nie spodziewałabym się po nich fali euforii. Jeśli 8 marca w waszym harmonogramie widnieje „Kompozycja suprematyczna: białe na białym” i wolelibyście zapełnić tę pustkę, to mam coś dla Was. Poniżej znajdziecie kilka prostych kreacji, pokazujących jak marki radziły sobie z tym świętem w poprzednich latach. (więcej…)

Kalendarz Marketingowca 2018

Kalendarz marketingowca 2018

To już trzeci raz, kiedy oddajemy w Twoje ręce Kalendarz Marketingowca roku bieżącego. Wiemy, że w marketingu nie wszystko da się przewidzieć. Z drugiej strony niektóre okazje aż proszą się o komunikacje, a inne (jak choćby wielkie wydarzenia sportowe) obfitują w momenty i emocje do wykorzystania w real time marketingu. Poza wszystkim mamy też dla Ciebie małą niespodziankę. Czytaj dalej :) (więcej…)

Jak stworzyć chatbota obsługowego na Facebooku – PayU case study

Jak stworzyć chatbota obsługowego na Facebooku - PayU

Chatbot na Facebooku to narzędzie, które można wykorzystać w bardzo różny sposób, o czym pisałem tutaj. Może bawić, dostarczać content, sprzedawać. Może też pomóc firmie w ogarnięciu niełatwego tematu, jakim jest obsługa klienta. Takiego właśnie obsługowego chatbota stworzyliśmy dla PayU. O czym pamiętać i na co najbardziej zwrócić uwagę w procesie budowania takiego bota? O tym niżej. (więcej…)

Co nas kręci, co nas porusza – najlepsze przykłady coverów wideo na Facebooku

Najlepsze cover video na FacebookuJadąc tramwajem, czekając na przystanku lub w niekończącej się kolejce do jednej z poznańskich naleśnikarni, większość z nas beznamiętnie przewija nowości wyświetlane na Facebooku (tutaj mógłby powstać wpis o tym, dokąd zmierza człowieczeństwo, ale na razie nie wiem, więc może innym razem). Co sprawia, że w informacyjnej dżungli coś jest w stanie zwrócić naszą uwagę? (więcej…)