Twój biznes w social media

Kalendarz Marketingowca 2019

Przełom starego i nowego roku to nie tylko czas postanowień, że już wkrótce dzięki swojemu karnetowi na siłownię zaczniesz naprawdę spalać tłuszcz, a nie 150 zł miesięcznie, natomiast pani Zosia z osiedlowego, pytając „czy to co zawsze?”, będzie miała na myśli jogurt bez laktozy, a nie energetyka i paczkę fajek. Przełom starego i nowego roku to także czas… PODSUMOWAŃ. Dlatego poza tradycyjnym już, bo przygotowanym przez nas czwarty rok z rzędu, Kalendarzem Marketingowca na nowy rok, przygotowaliśmy dla Ciebie razem z całym zespołem Hello Social małe podsumowanie wydarzeń z roku 2018 i tego jak marki na nie reagowały. (więcej…)

Subiektywny wybór aplikacji, które uczynią Twoje Stories szczękoopadogennymi

Subiektywny wybór aplikacji, które uczynią Twoje Stories szczękoopadogennymi

Niech pierwszy rzuci kamieniem, ten kto nigdy nie dodał Insta Stories. No dobra, pewnie kilkoma bym oberwał ;) Ale na pewno uwielbiacie je przeglądać. A które podobają Wam się najbardziej? Ano pewnie te, które były świeże, nieszablonowe i inne niż cała reszta. A jak takie fajne stories zrobić – zapytacie? Z pomocą przychodzi mój subiektywny wybór aplikacji na iOS ;)

(więcej…)

Jak zrobić dobre Insta Stories? Kompendium wiedzy.

Wiecie, że w skali roku użytkownicy Instagrama spędzają na nim ponad tydzień? Z badań przeprowadzonych w 2017 r. wynika, że osoby poniżej 25 roku życia korzystają z aplikacji średnio ponad 32 minuty dziennie, natomiast starsi średnio ok. 24 minuty każdego dnia. Codziennie na Stories swoje relacje udostępniało w 2017 r. ponad 250 milionów użytkowników, teraz z pewnością liczba ta się zwiększyła. W artykule znajdziecie wskazówki dotyczące funkcji Insta Stories, inspirujące przykłady ich wykorzystania, to czego lepiej unikać, a także zestaw przydatnych i intuicyjnych narzędzi, które pomogą Wam je dopieścić.

(więcej…)

Piłkarski real time marketing – 25 najlepszych przykładów w historii + bonus

Zaczynamy operację Mundial. Pewnie wiesz, co to dla Ciebie jako dla marketingowca oznacza. Będzie się działo. Ktoś kogoś pogryzie, ktoś podrze koszulkę, ktoś inny palnie głupotę na konferencji prasowej. No i oczywiście będą grać biało-czerwoni. W wielkim skrócie – okazji do komunikacji w stylu real time marketing nie powinno zabraknąć. Dlatego pomyślałem sobie, że garść inspiracji nie zaszkodzi, a powinna pomóc. Zapraszam na przegląd najlepszych piłkarskich rtm’ów w historii. (więcej…)

Kalendarz marketingowca – podsumowanie maja

Mówi się, że wszystkiego w życiu nie da się przewidzieć, a tym bardziej RTM-ów. Jednak trzymanie ręki na pulsie i szybka reakcja na to, co przynosi codzienność, może być kluczem do sukcesu. W maju mieliśmy kilka mniej lub bardziej przewidywalnych wydarzeń, pod które marki miały okazję podpiąć się z komunikacją. Jak im to wyszło? Oceń sam. Lub sama :) (więcej…)

Last minute na Dzień Kobiet

Dzien Kobiet last minute

Z postami na Dzień Kobiet jest jak z prezentami na tę okazję. Wiadomo, że kwiaty i „najlepszegozokazjidniakobiet” zawsze przechodzą i przejdą w tym roku, ale raczej nie spodziewałabym się po nich fali euforii. Jeśli 8 marca w waszym harmonogramie widnieje „Kompozycja suprematyczna: białe na białym” i wolelibyście zapełnić tę pustkę, to mam coś dla Was. Poniżej znajdziecie kilka prostych kreacji, pokazujących jak marki radziły sobie z tym świętem w poprzednich latach. (więcej…)