Twój biznes w social media

Jak stworzyć chatbota obsługowego na Facebooku – PayU case study

Jak stworzyć chatbota obsługowego na Facebooku - PayU

Chatbot na Facebooku to narzędzie, które można wykorzystać w bardzo różny sposób, o czym pisałem tutaj. Może bawić, dostarczać content, sprzedawać. Może też pomóc firmie w ogarnięciu niełatwego tematu, jakim jest obsługa klienta. Takiego właśnie obsługowego chatbota stworzyliśmy dla PayU. O czym pamiętać i na co najbardziej zwrócić uwagę w procesie budowania takiego bota? O tym niżej. (więcej…)

Co nas kręci, co nas porusza – najlepsze przykłady coverów wideo na Facebooku

Najlepsze cover video na FacebookuJadąc tramwajem, czekając na przystanku lub w niekończącej się kolejce do jednej z poznańskich naleśnikarni, większość z nas beznamiętnie przewija nowości wyświetlane na Facebooku (tutaj mógłby powstać wpis o tym, dokąd zmierza człowieczeństwo, ale na razie nie wiem, więc może innym razem). Co sprawia, że w informacyjnej dżungli coś jest w stanie zwrócić naszą uwagę? (więcej…)

12 zasad social media, które wystrzelą Twój turystyczny biznes w kosmos

12 zasad social media które wystrzelą twój turystyczny biznes w kosmos

Okres żniw dla biznesów turystycznych powoli dobiega końca. Za chwilę kurz opadnie i przyjdzie czas na podsumowanie i jak najlepsze przygotowanie się do kolejnego sezonu. Jeśli działasz w branży turystycznej, to dobry moment, żeby zastanowić się, co możesz zrobić w mediach społecznościowych lepiej, szybciej i sprawniej. No właśnie co? Podpowiadamy. (więcej…)

5 sposobów na rozwinięcie Twojego biznesu dzięki botom na Facebooku

5 sposobów na rozwinięcie Twojego biznesu dzięki botom na Facebooku

Boty na Facebooku, a dokładniej na Messengerze, to ostatnio gorący temat. I jak to z gorącymi tematami bywa, pojawia się mnóstwo przykładów fajnych botów, instrukcji krok po kroku i tym podobnych materiałów. Standardowo trochę nam ucieka pytanie, po co te boty, co można dzięki nim osiągnąć i jak mogą wspierać Twój biznes. A jest na to przynajmniej kilka sposobów. (więcej…)

Kalendarz Marketingowca 2017

Kalendarz Marketingowca 2017_Hello Social
Jak przewidzieć nieprzewidywalne? Nie da się. Trzeba trzymać rękę na pulsie, monitorować, obserwować, szukać przestrzeni do komunikacji. W ten sposób powstają najbardziej nośne i efektowne przykłady real time marketingu. Co nie znaczy, że w żaden sposób nie można się do tego przygotować. Dlatego już po raz drugi przygotowaliśmy dla Ciebie Kalendarz Marketingowca Hello Social. To zbiór drogowskazów, który powinien ułatwić wyłapanie tych momentów w 2017 roku, kiedy najlepiej mówić o marce. Albo przynajmniej wzmóc czujność.

(więcej…)

Jak przeprowadzić transmisję live z głosowaniem na Facebooku

Jak przeprowadzić transmisję live z głosowaniemW ciągu ostatnich kilku dni, Facebooka opanowały transmisje live z głosowaniem. Grzechem byłoby tego trendu nie wykorzystać zwłaszcza, że chyba nie ma marki, która nie byłaby w stanie wymyślić angażującego pytania A/B dla swoich fanów :) Jak to zrobić? Czy to łatwe czy trudne? Możliwości jest kilka, a poziom trudności zależy od tego, na którą się zdecydujemy :)

(więcej…)