Twój biznes w social media

Kalendarz marketingowca – podsumowanie maja

Mówi się, że wszystkiego w życiu nie da się przewidzieć, a tym bardziej RTM-ów. Jednak trzymanie ręki na pulsie i szybka reakcja na to, co przynosi codzienność, może być kluczem do sukcesu. W maju mieliśmy kilka mniej lub bardziej przewidywalnych wydarzeń, pod które marki miały okazję podpiąć się z komunikacją. Jak im to wyszło? Oceń sam. Lub sama :)

Pamiętaj, nasz Hellołek wychodzi Ci naprzeciw i pierwszą część zadania bierze na siebie. Wystarczy, że rozpoczniesz z nim konwersację na naszym messengerowym bocie, a żadna okazja do komunikacji Cię nie ominie. To czy i jak wykorzystasz informacje, które podeśle, zależy już od Ciebie.

To jak? Gotowy na majową dawkę rtm-owych inspiracji?

Finał Eurowizji

W tym roku wygrała reprezentantka Izraela Netta, z piosenką TOY, więc jeśli jesteś dystrybutorem japońskich kotów szczęścia – MANEKI NEKO, które były głównym elementem występu piosenkarki, zwycięstwo mogło należeć również do Ciebie.

Polska czekoladą płynąca

Czasem do pełni szczęścia wystarczy nam kostka czekolady, a czasem? Potrzebne jest całe morze! I właśnie to marzenie spełniło się 9 maja, kiedy na autostradzie A2 rozlała się cysterna z czekoladą.

Sprawa delikatna, bo kilometrowe korki nie napawały radością, a kierowca cysterny został przewieziony do szpitala. Co nie zmienia faktu, że autostrada czekoladą płynąca to temat bajka dla producentów słodyczy. W tym momencie to Wy decydujecie, czy ogrywacie temat, czy odpuszczacie. Są tacy, którzy postanowili wykorzystać tę sytuację:

Royal Wedding

O tym, że Harry i Meghan biorą ślub w maju było wiadomo już od dawna, więc zadanie było ułatwione, ale niektórzy poradzili sobie z tym fenomenalnie!

Był jednak mały smaczek, którego nikt nie był w stanie przewidzieć i gdyby marka wykorzystała go w swojej komunikacji, to mielibyśmy strzał w 10! Bo kto by pomyślał, że osoby oglądające ślub porównają sukienkę Pippy Middleton, do puszki popularnego napoju Arizona ☺

A na koniec jeszcze raz przypominam, że jeśli chcesz ułatwić sobie bieżącą komunikację, koniecznie zapisz się do naszego chatbota! Gwarantujemy, że Hellołek będzie Wam podsyłał najgorętsze tematy!

Jeśli ktoś z naszej agencji mógłby pracować w FBI, to właśnie ona. Wie wszystko o wszystkich, a social media nie mają przed nią tajemnic. Wszystkie nowości na Instagramie testuje jako pierwsza. Człowiek na wiecznej diecie – po prostu Poli ;)