Twój biznes w social media

5 trików na Snapchacie, które ułatwią życie marketingowca

5 trików na Snapchacie, które ułatwią życie marketingowca

Przedstawiliśmy Wam już krótki przewodnik po podstawach Snapchata. Jestem ciekawa, czy po tej lekturze zdecydowałeś się na zainstalowanie aplikacji na swoim smartfonie. ;) Dla wielu marketingowców to wciąż czarna magia, dlatego chciałabym przedstawić kilka trików, dzięki którym na pewno nie zginiesz w świecie Snapchata. (więcej…)

Reklamy na Snapchacie już niedługo?

Reklama na Snapchacie już niedługo?

Z poprzednich wpisów wiesz już, że Snapchat istnieje, i – jeżeli zajmujesz się marketingiem – warto mu się przyjrzeć z bliska. Może nawet zdążyłeś już zainstalować go na swoim telefonie i przejrzeć stories lubianej marki. A teraz zastanawiasz się, jak mogłaby w tym świecie odnaleźć się marka, za którą Ty odpowiadasz. Prawdopodobnie w tym roku Snapchat zadanie to ułatwi – wprowadzając treści sponsorowane. (więcej…)

Co i jak sprzedają reklamy na Instagramie – Allegro case study

Co i jak sprzedają reklamy na Instagramie - Allegro case study

Instagram przez lata był narzędziem typowo wizerunkowym. Ładne obrazki, konkretna grupa docelowa, budowanie wizerunku marki – z tym kojarzył się marketerom. Do czasu. A dokładnie do momentu, kiedy został przejęty przez Facebooka. Od tej chwili pojawienie się na Instagramie narzędzi marketingu efektywnościowego było pewne jak deszcz lajków pod kotkiem. (więcej…)

Say Hello to Snapchat – czyli pierwszy snap marketera

Say Hello to Snapchat – czyli pierwszy snap marketera

Snapchat to domena młodych i niejeden doświadczony marketingowiec słysząc „snap” lub „snapować” uśmiecha się z wyższością. Jeśli nie rozumiesz tego narzędzia, mam dla Ciebie złe wieści: przyszedł już moment, kiedy Snapchata trzeba ogarniać. Może niekoniecznie lubić, ale przynajmniej rozumieć i wiedzieć, jak jego potencjał wykorzystać marketingowo. Oto pierwszy z serii wpisów, który odkryje dla Ciebie Snapchata. A może nawet spowoduje, że zaczniesz snapować? ;) (więcej…)

Kalendarz marketingowca 2016

Kalendarz marketingowca 2016

Maketing i social media jadą na emocjach, to wiadomo nie od dziś. Problem polega na tym, jak te emocje wywołać i jak je połączyć z wizerunkiem marki w spójny, przekonujący sposób. Drzewiej używało się w tym celu zdjęć kotów i małych dzieci. Emocje były, komunikat spójny z wizerunkiem marki już niekoniecznie. Teraz zdecydowanie częściej sięga się po real time marketing. Czyli coś, co już niesie określony ładunek emocjonalny. Pozostaje się na tych emocjach zgrabnie przejechać, co wcale proste nie jest. Ale dla ułatwienia wykonaliśmy za Ciebie pierwszą część roboty. Zebraliśmy w jeden zgrabny kalendarz wszystkie okazje w 2016 roku, które mogą być pretekstem do real time marketingu. (więcej…)

Facebook Canvas – nowy format reklamowy dla ecommerce

Facebook Canvas - nowy format reklamowy dla ecommerce

Facebook od lat robi wszystko, żeby przyciągnąć wszelkiej maści reklamodawców. Szczególnie łakomym kąskiem są wszelkie e-commerce’y i to dla nich co rusz powstają nowe możliwości reklamowe. Ostatnio do Polski po raz pierwszy zawitał format reklamowy dedykowany e-commerce’om – Facebook Canvas. Cóż to takiego? Jeśli przeglądałeś ostatnio Facebooka na smartfonie, z dużym prawdopodobieństwem natknąłeś się na Facebook Canvas od Allegro. (więcej…)