W tej zabawie jest nauka! Czyli jak Poznań usłyszał o Hi.Hola!
Jak w 30 dni pokazać lokalnej społeczności, że działania w mediach społecznościowych to nie tylko ładne obrazki i krótkie rolki? Stoi za tym znacznie więcej, to żywy organizm, dialog marki z odbiorcą, a w konsekwencji konwersja, która rozwija biznesy. Przy współpracy ze szkołą językową Hi.Hola cel był oczywisty — ma być o nich głośno.
Krótka, ale intensywna współpraca z Hi.Hola odbyła się w ramach Pakietu Lokals, wygranego w naszym konkursie. Szkoła posiada 3 placówki — na Jeżycach, Naramowicach i w Dąbrówce — dlatego przesympatycznym właścicielom Dagmarze i Krzysztofowi zależało na tym, by cała okolica Poznania usłyszała o wyjątkowej ofercie edukacyjnej oraz trwających w styczniu półkoloniach zimowych.
Jako że Hi.Hola jest szkołą tylko z nazwy, a prowadzone zajęcia to znacznie więcej niż sztywna nauka w ławce, obraliśmy za cel spotęgowanie efektu jej dotychczasowych działań. Z tą myślą, przeprowadziliśmy sesję contentową, na podstawie której powstało 10 zróżnicowanych kreacji o sprecyzowanej tematyce. Komunikacja z jednej strony dotyczyła zapisów na kreatywne półkolonie dla najmłodszych, z drugiej podkreślała wyróżniki i nieszablonowe podejście szkoły. Treści, kierowane do rodziców wsparte zostały NIEwielkim budżetem reklamowym oraz naszym NIEmałym doświadczeniem — i mamy to! ;)




Kanały komunikacji:
Zakres działań:
- przygotowanie kreacji do promocji półkolonii i kursów językowych,
- przeprowadzenie sesji foto i video,
- nagranie i montaż reelsów,
- prowadzenie i optymalizowanie szeregu kampanii reklamowych.