Wizerunek i świadomość globalnej marki premium na polskim rynku w social mediach.
Współpracę z firmą Roca rozpoczęliśmy we wrześniu 2021 roku. Naszym zadaniem było stworzenie spójnej komunikacji wizualnej na istniejących już na kanałach na Facebooku oraz Instagramie. Najważniejsze cele, które założyliśmy sobie na początku to: budowanie wizerunku marki jako eksperta, kierowanie ruchu na stronę oraz tworzenie zaangażowanej społeczności. Pierwszy i drugi cel zdecydowaliśmy się osiągać przede wszystkim na Facebooku. Instagram miał być miejscem inspiracji, dlatego też o nim kilka słów na koniec.
Postrzeganie marki jako eksperta w swojej dziedzinie postanowiliśmy wzmocnić poradami oraz inspirującymi treściami. Tak też powstały serie #czysteinspiracjeRoca, Roca radzi, produkt ułatwiający życie. Dodatkowo promowaliśmy wszelkie treści stworzone przez ekspertów Roca tj. wideo produktowe, poradniki, katalogi, wpisy na blogu, newslettery. Cyklicznie pokazywaliśmy również realizacje łazienek dla dużych obiektów takich jak hotele, restauracje.
Ze względu na to, że gdy zaczynaliśmy współpracę z Roca, na ich stronie nie można było zamówić żadnych produktów, to kampanie kierujące ruch na witrynę skupiały się wokół treści blogowych, newslettera oraz nowości. Aktualnie tworzymy również kampanie produktowe, jednak nie są one już naszym priorytetem w komunikacji. Aktywność na Facebooku budowaliśmy poprzez publikację treści mocno angażujących np. bitwa na reakcje, pytania, inspirujące moodboardy, RTM-y.
Ze względu na to, że coraz więcej osób traktuje Instagram jako platformę z inspiracjami jak np. Pinterest, postanowiliśmy, że właśnie taki cel będzie spełniał ten kanał. Z tego też powodu są tam publikowane głównie aranżacje wnętrz. Repostujemy również przestrzenie łazienkowe naszych klientów oraz architektów. Wiele odbiorców chętnie zapisuje posty, jako pomysły, z których mogą skorzystać podczas remontu swojej łazienki.
Kanały komunikacji:
- Facebook,
- Instagram.
Zakres działań:
- stworzenie strategii komunikacji social media,
- kompleksowa obsługa mediów społecznościowych,
- prowadzenie i optymalizowanie szeregu kampanii reklamowych,
- przygotowywanie grafik i wideo do komunikacji,
- nagrywanie i montaż reelsów,
- organizacja konkursów.