Od zera do sukcesu, czyli jak zbudowaliśmy wizerunek GGW
Development w social media.
GGW Development to poznański deweloper działający na rynku od 2006 roku. Marka
wcześniej nie istniała w social media. Dlatego na początku postawiliśmy jeden, główny cel –
zbudowanie świadomości marki w mediach społecznościowych.
W pierwszym etapie skupiliśmy się na kształtowaniu rozpoznawalności i wzmacnianiu
wizerunku marki jako dewelopera godnego zaufania. W drugim etapie, zaczęliśmy
publikować sprzedażowe treści, zachęcające do zapoznania się z ofertą.
Na Facebooku skupiamy się na postach sprzedażowych i angażujących odbiorców. Dzięki
ciekawym treściom i odpowiedniej optymalizacji kampanii osiągamy założone cele. Na
Instagramie postawiliśmy na estetyczne zdjęcia wnętrz i inwestycji. Dzięki temu,
zbudowaliśmy pozytywny wizerunek marki, która rozumie współczesne potrzeby swoich
klientów. Na obu kanałach wykorzystujemy autorskie zdjęcia i wideo. Tworzymy ciekawe
rolki z wykorzystaniem ujęć z drona, które przyciągają wzrok i generują wysokie zasięgi.
Kanały komunikacji:
- Facebook,
- Instagram.
Zakres działań:
- stworzenie strategii komunikacji social media,
- kompleksowa obsługa mediów społecznościowych,
- prowadzenie i optymalizowanie szeregu kampanii reklamowych,
- tworzenie contentu foto i video,
- nagrywanie i montaż reelsów.