GGW Development

Od zera do sukcesu, czyli jak zbudowaliśmy wizerunek GGW
Development w social media.

GGW Development to poznański deweloper działający na rynku od 2006 roku. Marka
wcześniej nie istniała w social media. Dlatego na początku postawiliśmy jeden, główny cel –
zbudowanie świadomości marki w mediach społecznościowych.

W pierwszym etapie skupiliśmy się na kształtowaniu rozpoznawalności i wzmacnianiu
wizerunku marki jako dewelopera godnego zaufania. W drugim etapie, zaczęliśmy
publikować sprzedażowe treści, zachęcające do zapoznania się z ofertą.

Na Facebooku skupiamy się na postach sprzedażowych i angażujących odbiorców. Dzięki
ciekawym treściom i odpowiedniej optymalizacji kampanii osiągamy założone cele. Na
Instagramie postawiliśmy na estetyczne zdjęcia wnętrz i inwestycji. Dzięki temu,
zbudowaliśmy pozytywny wizerunek marki, która rozumie współczesne potrzeby swoich
klientów. Na obu kanałach wykorzystujemy autorskie zdjęcia i wideo. Tworzymy ciekawe
rolki z wykorzystaniem ujęć z drona, które przyciągają wzrok i generują wysokie zasięgi.

Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo
Odtwórz wideo

Kanały komunikacji:

Zakres działań:

Podsumowując, pierwsze pół roku współpracy przyniosło nam:

odbiorców kampanii
0
wyświetleń rolek
0
przejść na stronę
0
reakcji na Facebooku
0
polubień na Instagramie
0
Facebook
Twitter
Email
Drukuj