HELLO SOCIAL

Blog

Olitalia Polska

Pyszna barterowa współpraca z influencerami dla Olitalia Polska Kluczem do udanego influencer marketingu jest przede wszystkim dobry research. Po pierwsze profil, z którym chcemy nawiązać

Pomorzanka

Jak nasza oldschoolowa Pomorzanka podbiła media społecznościowe? Historia marki Pomorzanka sięga końca lat 40. XX wieku. W okresie PRL-u marka zyskała sławę dzięki dwóm produktom:

Choctopus

Choctopus na fali! Czyli jak budowaliśmy świadomość marki i jej społeczność w social media. Z podpoznańskim producentem słodyczy Millano pracujemy od lat, odpowiadając za socialową

GGW Development

Od zera do sukcesu, czyli jak zbudowaliśmy wizerunek GGWDevelopment w social media. GGW Development to poznański deweloper działający na rynku od 2006 roku. Markawcześniej nie

Roca (PL)

Wizerunek i świadomość globalnej marki premium na polskim rynku w social mediach. Współpracę z firmą Roca rozpoczęliśmy we wrześniu 2021 roku. Naszym zadaniem było stworzenie

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

„Mamy kosmos możliwości” czyli jak pomogliśmy Kopernikowi ruszyć z… naborem ;) Mikołaja Kopernika nikomu przedstawiać nie trzeba, podobnie jak noszącego jego imię toruńskiego Uniwersytetu. Uczelnia

Jarki od Barona

Tiktokowe szaleństwo Jarków! TikTok króluje wśród najmłodszych użytkowników social mediów. Drzemie w nim ogromny potencjał, ale niebezpieczeństwo wywołania cringe’u czai się za każdym rogiem. Kluczem

Accor S.A.

Hotele Ibis, Mercure i Novotel. Restauracje Winestone. Kawiarnie Wisecafe. Trzy kraje. Jak współpraca, to na całego! ;) Początek naszej współpracy z Grupą Accor S.A. (wówczas

Lubimyczytać.pl

Lubimy czytać? Lubimy angażować! Nie ma uniwersalnego przepisu na komunikację w social media. Wszystko jest istotne: cele do spełnienia, posiadany budżet (lub jego brak), charakter