Zaczynamy operację Mundial 2018. Okazji do komunikacji w stylu real time marketing nie powinno zabraknąć. Zapraszam na przegląd najlepszych piłkarskich rtm’ów.
Zaczynamy operację Mundial 2018. Okazji do komunikacji w stylu real time marketing nie powinno zabraknąć. Zapraszam na przegląd najlepszych piłkarskich rtm’ów.
W maju mieliśmy kilka mniej lub bardziej przewidywalnych wydarzeń, pod które marki miały okazję podpiąć się z komunikacją. Jak im to wyszło? Oceń sam. Lub sama :)
Z postami na Dzień Kobiet jest jak z prezentami na tę okazję. Wiadomo, że kwiaty i „najlepszegozokazjidniakobiet” zawsze przechodzą i przejdą w tym roku, ale raczej nie spodziewałabym się po nich fali euforii.
2018 rok to już trzeci raz, kiedy oddajemy w Twoje ręce Kalendarz Marketingowca. Mamy też dla Ciebie małą niespodziankę. Czytaj dalej.
O czym pamiętać i na co najbardziej zwrócić uwagę w procesie budowania chatbota obsługowego na Facebooku?
Coverów nie można reklamować, nie widzimy ich również w codziennej komunikacji marek na facebookowej ściance, ale są pierwszą rzeczą na jaką zwracamy uwagę, wchodząc na fanpage. To wizytówka, która może zachęcić potencjalnego klienta do poznania naszej marki bliżej.
Jeśli działasz w branży turystycznej, to dobry moment, żeby zastanowić się, co możesz zrobić w mediach społecznościowych lepiej, szybciej i sprawniej.
Po co Ci te boty, co można dzięki nim osiągnąć i jak mogą wspierać Twój biznes? Jest na to przynajmniej kilka sposobów.
Już po raz drugi przygotowaliśmy dla Ciebie Kalendarz Marketingowca Hello Social. To zbiór drogowskazów, który powinien ułatwić wyłapanie tych momentów w 2017 roku, kiedy najlepiej mówić o marce. Albo przynajmniej wzmóc czujność.