Wielkie otwarcie, czyli jak spełniliśmy marzenie studia urody Make A Wish o profe-sjonalnej komunikacji w SM!
Studio urody Make a Wish to miejsce, w którym piękno spotyka się ze zdrowiem. W pewnym momencie jego popularność przerosła możliwości zespołu, co stało się impulsem do przeniesienia działalności do większego, blisko 170 m² obiektu na Naramowicach. Gdy trwała przeprowadzka, my zajęliśmy się odświeżeniem i wzmocnieniem wizerunku marki w sieci.
Na starcie skupiliśmy się na stworzeniu nowego brandingu, aby zwiększyć rozpoznawalność wśród lokalnych odbiorców. Powstał spójny key visual marki – nowe logo, kolorystyka i zestaw grafik dopasowanych do estetyki i wymagań branży beauty. Wszystko to, by efektownie wesprzeć oczekiwanie na Wielkie Otwarcie – 8 marca nie był przypadkowy!
Kolejnym krokiem była strategia działań w social media, wzmacniająca wizerunek Make a Wish jako nowoczesnego studia z szeroką ofertą innowacyjnych zabiegów na twarz i ciało oraz doskonałym zapleczem technologicznym. Do komunikacji wykorzystaliśmy autorskie zdjęcia i wideo, nadając marce spójny tone of voice, który wyróżnił ją na tle konkurencji w Poznaniu.
W ostatnim etapie skupiliśmy się na pozyskiwaniu nowych klientek i edukacji odbiorców w zakresie efektów zabiegów. Kluczowym elementem była kampania Lead Ads, która skutecznie domknęła proces pozyskiwania nowych zapisów.




Kanały komunikacji:
Zakres działań:
- stworzenie brandingu i key visuala marki,
- kompleksowa obsługa mediów społecznościowych,
- prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych,
- tworzenie contentu foto i video,
- nagrywanie i montaż reelsów.