„Mamy kosmos możliwości” czyli jak pomogliśmy Kopernikowi ruszyć z… naborem ;)
Mikołaja Kopernika nikomu przedstawiać nie trzeba, podobnie jak noszącego jego imię toruńskiego Uniwersytetu. Uczelnia jest bardzo ceniona w regionie i chętnie wybierana przez młodzież z kujawsko-pomorskiego, jednak uczelnia postawiła przed nami wyzwanie przyciągnięcia kandydatów na studia spoza województwa.
Zadanie przed nami postawione wymagało opracowania spójnej strategii dla kampanii rekrutacyjnej, podkreślającej takie atuty uczelni jak wysoka jakość kształcenia, ponad 100 kierunków czy fakt, że jest to europejski uniwersytet badawczy. Odpowiadaliśmy za przygotowanie hasła przewodniego, wszystkich tekstów oraz kreacji do całej akcji.
Do przeprowadzenia kampanii wykorzystaliśmy takie platformy jak Facebook, Instagram i TikTok. Pierwsze dwa kanały posłużyły głównie do nieszablonowej komunikacji oferty poszczególnych wydziałów, TikTok posłużył nam do pokazywania studenckiego życia na uczelni i poza nią, widzianego oczami obecnych studentów. Oprócz Photoshopa, w ruch poszły aparat, dron, influencerzy, a nawet czatbot w Messengerze.
Kanały komunikacji:
- Facebook,
- Instagram,
- Chatbot Messenger,
- TikTok.
Zakres działań:
- stworzenie strategii kampanii w social media,
- przygotowanie kreacji do promocji poszczególnych wydziałów,
- prowadzenie i optymalizowanie szeregu kampanii reklamowych,
- tworzenie contentu foto i video,
- nagrywanie i montaż reelsów,
- podjęcie i nadzorowanie współpracy z influencerami,
- opracowanie i wdrożenie chatbota dla kandydatów na studia.