JARKI – TIKTOK

TikTok króluje wśród najmłodszych użytkowników social mediów. Drzemie w nim ogromny potencjał, ale niebezpieczeństwo wywołania cringe’u czai się za każdym rogiem. Kluczem jest zrozumienie algorytmów portalu oraz codzienne śledzenie trendów. Jeśli dostarczy się odpowiednie treści we właściwym momencie, zasięgi organiczne szybują w kosmos. Jest to doskonałe medium do promowania produktu dedykowanego młodej grupie odbiorców, zwłaszcza jeśli nie mamy dużych budżetów reklamowych.

Jaki był cel projektu?

Z firmą Baron współpracujemy od 2018 roku. Prowadzimy ich Facebooka oraz Instagrama, a jakiś czas temu odpaliliśmy również konto na TikToku. Dlaczego? Uznaliśmy, że to najlepsza platforma do wypromowania ich nowego produktu: batonu Jarki. Słodycze powstały w odpowiedzi na jeden ze skeczy kabaretu Neo-Nówka. Ze względu na to, że treści na TikToku muszą być dynamiczne i atrakcyjne dla odbiorców, zdecydowaliśmy się na współpracę z influencerami popularnymi w tym środowisku. Poza tym bazowaliśmy na materiałach dostarczonych przez klienta oraz tworzyliśmy własne treści.

Co udało się osiągnąć?

Jako pierwsze wykorzystaliśmy filmiki z członkami kabaretu Neo-Nówka, które – dzięki odpowiedniej porze publikacji oraz użyciu hasztagów – wygenerowały wyniki w postaci kilkudziesięciu tysięcy organicznych wyświetleń, a także kilku tysięcy polubień. Co więcej, dźwięk użyty w jednym z klipów stał się TikTokowym trendem. Wiele osób podkładało go pod swoje filmy, tworząc tym samym autorskie wideo i poszerzając zasięgi konta Jarki.

Kolejnym krokiem było stworzenie materiału we współpracy ze znanym TikTokerem. Do tego zadania wybraliśmy Blogera Wojciecha, który nie tylko nagrał filmy promocyjne, ale też aktywnie reklamował produkt na swoich live’ach. Efekt? Satysfakcjonujące zasięgi organiczne, zadowolony klient i szczęśliwe brzuchy entuzjastów słodyczy.

0
filmów
0
obserwujących
0
wyświetleń
0
polubień
0
komentarzy
0
udostępnień