Salon Elements Poznań

Oni projektują wyjątkowe wnętrza, my zaprojektowaliśmy ich widoczność w social media.

Wiosną 2024 współpracę z nami rozpoczął Salon Łazienek Elements w Poznaniu. To nie kolejny punkt sprzedaży, ale showroom, który łączy topowe marki, wnętrzarskie trendy i fachowe doradztwo. Od startu pokazujemy to na Facebooku i Instagramie, docierając zarówno do osób, które urządzają swoje wnętrza, jak i do architektów oraz wykonawców.

Działamy kompleksowo – spójna komunikacja, autorskie materiały foto/video i kampanie reklamowe, które przyciągają uwagę i generują wartościowe kontakty. Pokazujemy Salon Elements Poznań jako centrum trendów i przyjazne miejsce, gdzie urządzanie łazienki staje się proste i przyjemne.

Zakładany cel 1000 obserwujących i 500 polubień profilu na Facebooku? Udało się go przebić dużo szybciej, niż planowaliśmy. Dziś profile Elements Poznań obserwuje już ponad 3000 osób. Dla naszego klienta skutecznie pozyskujemy także kontakty B2B – do architektów i glazurników. Do tej pory zebraliśmy prawie 200 leadów o bardzo wysokim poziomie konwersji.

Kluczem do sukcesu była autentyczność i zrozumienie potrzeb trzech różnych grup odbiorców. Konsumenci zyskują praktyczne inspiracje do urządzania wnętrz, architekci realne wsparcie i dostęp do narzędzi ułatwiających pracę, a fachowcy – sprawdzoną ofertę i kontakt z miejscem, które stawia na jakość. Projektujemy wizerunek Salonu w sieci tak, by przekładał się on na kompleksową realizację celów biznesowych.

Kanały komunikacji:

Zakres działań:

Niektóre z liczb wartych podkreślenia:

wyświetleń
0
zasięgu
0
interakcji z postami
0
obserwujących
0
leadów (architekci wnętrz i wykonawcy)
0
Facebook
Twitter
Email
Drukuj