Olitalia Polska

Pyszna barterowa współpraca z influencerami dla Olitalia Polska

Kluczem do udanego influencer marketingu jest przede wszystkim dobry research. Po pierwsze profil, z którym chcemy nawiązać współpracę, nie może być jednym wielkim banerem reklamowym. Takie działanie będzie mało autentyczne, a co za tym idzie nieskuteczne. Po drugie nie można kierować się tylko liczbami. To, że konto ma dużo obserwujących, spore zasięgi i zaangażowanie, nie jest wyznacznikiem owocnej współpracy. Co jest zatem najważniejsze? Dopasowanie! Influencer musi wpisywać się w charakter marki, jej wartości lub estetykę. Dzięki temu nawet współpraca z małym kontem może wygenerować świetne wyniki.

Kanały społecznościowe dla Olitalia Polska prowadzimy już od 2016 roku i jest to jeden z naszych najstarszych klientów. Produktem flagowym marki jest włoska oliwa, która funkcjonuje na naszym rynku nie od dziś. We Włoszech jest to jeden z najczęstszych wyborów konsumentów, jednak w Polsce – niekoniecznie. Główną przeszkodę stanowi wyższa cena, która wynika ze znakomitej jakości produktu. Naszym zadaniem jest zatem przekonanie Polaków, że warto zapłacić więcej i jeść pyszniej! W tym celu postanowiliśmy podeprzeć się opinią i autorytetem influencerów, którzy kochają gotować. Ich zasięgi były przy tym nieodzowne jak oliwa na kromce świeżo wypieczonego chleba. Ze względu na brak dużego budżetu zdecydowaliśmy się na współpracę barterową. Paczki z produktami Olitalia oraz gadżetami firmowymi trafiły do 15 wybranych przez nas influencerów.

Pozostawiliśmy influencerom wolną rękę, prosząc ich jedynie o przetestowanie oliw i pokazanie produktów na swoich porfilach. W rezultacie na każdym koncie pojawiły się stories z unboxingiem i zapowiedzią przepisów, np. takie:

Influencerzy opublikowali również estetyczne i niebywale smakowite posty i rolki z wykorzystaniem produktów Olitalia:

Kanały komunikacji:

Zakres działań:

Podsumowując, ta współpraca barterowa przyniosła nam:

Insta stories
0
postów na Instagramie
0
rolek na Instagramie
0
wpisy na blogu
0
zasięg łączny opublikowanych treści
0
Facebook
Twitter
Email
Drukuj