Twój biznes w social media

Kiedy i jak odpalić dedykowany fanpage obsługowy na Facebooku?

Kiedy i jak odpalić dedykowany fanpage obsługowy na Facebooku

Takie mamy czasy. Każdy ze swoimi problemami od razu biegnie na Facebooka. Klient nie jest tutaj wyjątkiem. Dlaczego mam korzystać z formularza albo dzwonić, skoro na Fejsie jest szybciej i łatwiej a i tak siedzę na nim non-stop? Poza tym, jak będą chcieli mnie zbyć, zwołam znajomych i będę robił grandę. A co tam, niech się wszyscy dowiedzą! Część marek już teraz poświęca sporo uwagi jakości obsługi klienta w swoich kanałach społecznościowych. Istniejących kanałach. Po co zatem i w jaki sposób stworzyć zupełnie nowe miejsce, dedykowane tylko i wyłącznie obsłudze klienta? Moment ku takim rozważaniom jest doskonały, jako że właśnie wraz z Allegro odpalamy fanpage Allegro Pomoc. (więcej…)

Open Graph – otwarte co?

22

Scrollując kilometry myszą czy gładząc bez końca ekran smartfona, natrafiamy codziennie na przeróżne treści na Facebooku. Nasz poziom interakcji i zaangażowania zależy oczywiście od tego kto i co publikuje, ale także od tego jak ta treść wygląda. (więcej…)