Twój biznes w social media

6 prostych sposobów na szpiegowanie konkurencji na Twitterze

6 prostych sposobów na szpiegowanie konkurencji na TwitterzeZawsze dobrze jest wiedzieć co u konkurencji piszczy. W dobie Twittera i Facebooka podglądanie innych jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. A szpiegowanie konkurencji dodatkowo służy szczytnej idei realizacji własnych celów biznesowych. Porzuć więc moralne skrupuły i zobacz, jak łatwo podglądać działania konkurencji na Twitterze, tak żeby samemu nie zostać zauważonym. (więcej…)

Jak zmierzyć faktyczne zaangażowanie na Facebooku – wzór matematyczny dla opornych

Jak zmierzyć faktyczne zaangażowanie na Facebooku - wzór matematyczny dla opornych

Lajki są cudowne, a komentarze urocze. Im więcej ich nałapiesz, tym lepsza jest twoja komunikacja. Wszystko to potem ląduje w excelowej tabelce lub raporcie SoTrendera i już możesz się chwalić przełożonemu albo klientowi, jaki jesteś zajebisty. Otóż niekoniecznie. Lajk lajkowi nierówny, komentarz komentarzowi tak samo. Jak zatem zmierzyć faktyczne zaangażowanie na Facebooku? Trzeba znać magiczną formułę zawartą w tym matematycznym wzorze. (więcej…)

Kiedy i jak odpalić dedykowany fanpage obsługowy na Facebooku?

Kiedy i jak odpalić dedykowany fanpage obsługowy na Facebooku

Takie mamy czasy. Każdy ze swoimi problemami od razu biegnie na Facebooka. Klient nie jest tutaj wyjątkiem. Dlaczego mam korzystać z formularza albo dzwonić, skoro na Fejsie jest szybciej i łatwiej a i tak siedzę na nim non-stop? Poza tym, jak będą chcieli mnie zbyć, zwołam znajomych i będę robił grandę. A co tam, niech się wszyscy dowiedzą! Część marek już teraz poświęca sporo uwagi jakości obsługi klienta w swoich kanałach społecznościowych. Istniejących kanałach. Po co zatem i w jaki sposób stworzyć zupełnie nowe miejsce, dedykowane tylko i wyłącznie obsłudze klienta? Moment ku takim rozważaniom jest doskonały, jako że właśnie wraz z Allegro odpalamy fanpage Allegro Pomoc. (więcej…)

Open Graph – otwarte co?

22

Scrollując kilometry myszą czy gładząc bez końca ekran smartfona, natrafiamy codziennie na przeróżne treści na Facebooku. Nasz poziom interakcji i zaangażowania zależy oczywiście od tego kto i co publikuje, ale także od tego jak ta treść wygląda. (więcej…)