Twój biznes w social media

Say Hello to Snapchat – czyli pierwszy snap marketera

Say Hello to Snapchat – czyli pierwszy snap marketera

Snapchat to domena młodych i niejeden doświadczony marketingowiec słysząc „snap” lub „snapować” uśmiecha się z wyższością. Jeśli nie rozumiesz tego narzędzia, mam dla Ciebie złe wieści: przyszedł już moment, kiedy Snapchata trzeba ogarniać. Może niekoniecznie lubić, ale przynajmniej rozumieć i wiedzieć, jak jego potencjał wykorzystać marketingowo. Oto pierwszy z serii wpisów, który odkryje dla Ciebie Snapchata. A może nawet spowoduje, że zaczniesz snapować? ;) (więcej…)

Kalendarz marketingowca 2016

Kalendarz marketingowca 2016

Maketing i social media jadą na emocjach, to wiadomo nie od dziś. Problem polega na tym, jak te emocje wywołać i jak je połączyć z wizerunkiem marki w spójny, przekonujący sposób. Drzewiej używało się w tym celu zdjęć kotów i małych dzieci. Emocje były, komunikat spójny z wizerunkiem marki już niekoniecznie. Teraz zdecydowanie częściej sięga się po real time marketing. Czyli coś, co już niesie określony ładunek emocjonalny. Pozostaje się na tych emocjach zgrabnie przejechać, co wcale proste nie jest. Ale dla ułatwienia wykonaliśmy za Ciebie pierwszą część roboty. Zebraliśmy w jeden zgrabny kalendarz wszystkie okazje w 2016 roku, które mogą być pretekstem do real time marketingu. (więcej…)

Facebook Canvas – nowy format reklamowy dla ecommerce

Facebook Canvas - nowy format reklamowy dla ecommerce

Facebook od lat robi wszystko, żeby przyciągnąć wszelkiej maści reklamodawców. Szczególnie łakomym kąskiem są wszelkie e-commerce’y i to dla nich co rusz powstają nowe możliwości reklamowe. Ostatnio do Polski po raz pierwszy zawitał format reklamowy dedykowany e-commerce’om – Facebook Canvas. Cóż to takiego? Jeśli przeglądałeś ostatnio Facebooka na smartfonie, z dużym prawdopodobieństwem natknąłeś się na Facebook Canvas od Allegro. (więcej…)

Jak odpalić kampanię na Twitterze z budżetem 1 euro

Jak odpalić kampanię na Twitterze z budżetem 1 euro

Do niedawna odpalenie w Polsce kampanii reklamowej na Twitterze wymagało przepuszczenia sporego budżetu przez dedykowaną agencję – 140 Media. Wydaje się, że właśnie się to zmieniło. Można już otworzyć konto reklamowe i zapuścić kampanię bezpośrednio z Twittera. Nawet z budżetem wysokości kilku euro. Jak stworzyć twitterowe konto reklamowe i wystartować z pierwszą kampanią? (więcej…)

10 najczęściej popełnianych politycznych błędów na Twitterze

10 najczęściej popełnianych politycznych błędów na Twitterze

Z czym kojarzy się Twitter, poza tym że z Justinem Bieberem? Otóż kojarzy się z polityką. A że wybory za pasem kandydaci rzucili się z ochotą do tweetowania. Na co politycy powinni zwracać uwagę, żeby ich obecność na Twitterze była skuteczna? Czego unikać? Oto lista 10 błędów, które politycy i partie popełniają na Twitterze najczęściej. (więcej…)

Wszystkie wady i zalety Inst-UP!

Wszystkie wady i zalety Inst-UP!

Instagram jest jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Nie tylko wśród zwykłych zjadaczy sushi i vega-burgerów ale również marek, które te smakołyki sprzedają. Największym problemem przy korzystaniu z Instagrama jest przymus dodawania zdjęć z poziomu telefonu. Z pomocą przychodzi Maciej Wilczyński i jego aplikacja webowa Inst-UP!. To na razie wersja beta, ale już można coś powiedzieć o jej zaletach i wadach. Warto testować, czy lepiej poczekać? (więcej…)