Twój biznes w social media

10 najczęściej popełnianych politycznych błędów na Twitterze

10 najczęściej popełnianych politycznych błędów na Twitterze

Z czym kojarzy się Twitter, poza tym że z Justinem Bieberem? Otóż kojarzy się z polityką. A że wybory za pasem kandydaci rzucili się z ochotą do tweetowania. Na co politycy powinni zwracać uwagę, żeby ich obecność na Twitterze była skuteczna? Czego unikać? Oto lista 10 błędów, które politycy i partie popełniają na Twitterze najczęściej. (więcej…)

Wszystkie wady i zalety Inst-UP!

Wszystkie wady i zalety Inst-UP!

Instagram jest jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Nie tylko wśród zwykłych zjadaczy sushi i vega-burgerów ale również marek, które te smakołyki sprzedają. Największym problemem przy korzystaniu z Instagrama jest przymus dodawania zdjęć z poziomu telefonu. Z pomocą przychodzi Maciej Wilczyński i jego aplikacja webowa Inst-UP!. To na razie wersja beta, ale już można coś powiedzieć o jej zaletach i wadach. Warto testować, czy lepiej poczekać? (więcej…)

7 kreatywnych i inspirujących kampanii na Snapchacie

7 kreatywnych i inspirujących kampanii na Snapchacie

Snapchat, czyli jedno z młodszych mediów społecznościowych. Służy do dzielenia się chwilą, przekazywaną przez zdjęcia oraz filmy. Co w tym niezwykłego? Wiadomości, którymi się wymieniamy można zobaczyć tylko raz, a te wrzucane do My Story (taki facebookowy timeline) przez 24 godziny. Po tym czasie usuwają się z serwisu. Jak kiedyś ktoś mądry powiedział – less is more. Prostotą aplikacja zdobyła dużą rzesze odbiorców, głównie w wieku 16-25 lat. (więcej…)

6 prostych sposobów na szpiegowanie konkurencji na Twitterze

6 prostych sposobów na szpiegowanie konkurencji na TwitterzeZawsze dobrze jest wiedzieć co u konkurencji piszczy. W dobie Twittera i Facebooka podglądanie innych jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. A szpiegowanie konkurencji dodatkowo służy szczytnej idei realizacji własnych celów biznesowych. Porzuć więc moralne skrupuły i zobacz, jak łatwo podglądać działania konkurencji na Twitterze, tak żeby samemu nie zostać zauważonym. (więcej…)

Jak zmierzyć faktyczne zaangażowanie na Facebooku – wzór matematyczny dla opornych

Jak zmierzyć faktyczne zaangażowanie na Facebooku - wzór matematyczny dla opornych

Lajki są cudowne, a komentarze urocze. Im więcej ich nałapiesz, tym lepsza jest twoja komunikacja. Wszystko to potem ląduje w excelowej tabelce lub raporcie SoTrendera i już możesz się chwalić przełożonemu albo klientowi, jaki jesteś zajebisty. Otóż niekoniecznie. Lajk lajkowi nierówny, komentarz komentarzowi tak samo. Jak zatem zmierzyć faktyczne zaangażowanie na Facebooku? Trzeba znać magiczną formułę zawartą w tym matematycznym wzorze. (więcej…)

Kiedy i jak odpalić dedykowany fanpage obsługowy na Facebooku?

Kiedy i jak odpalić dedykowany fanpage obsługowy na Facebooku

Takie mamy czasy. Każdy ze swoimi problemami od razu biegnie na Facebooka. Klient nie jest tutaj wyjątkiem. Dlaczego mam korzystać z formularza albo dzwonić, skoro na Fejsie jest szybciej i łatwiej a i tak siedzę na nim non-stop? Poza tym, jak będą chcieli mnie zbyć, zwołam znajomych i będę robił grandę. A co tam, niech się wszyscy dowiedzą! Część marek już teraz poświęca sporo uwagi jakości obsługi klienta w swoich kanałach społecznościowych. Istniejących kanałach. Po co zatem i w jaki sposób stworzyć zupełnie nowe miejsce, dedykowane tylko i wyłącznie obsłudze klienta? Moment ku takim rozważaniom jest doskonały, jako że właśnie wraz z Allegro odpalamy fanpage Allegro Pomoc. (więcej…)