Twój biznes w social media

Chatbot PayU

Chatbot wspierający obsługę klienta na PayU

Garść statystyk:
Październik 2017 – marzec 2018:
Użytkownicy chatbota: ponad 600
Kliknięć użytkowników: ponad 2500

Jak to się stało?
Ech ci klienci naszych klientów – cały czas o coś pytają, drążą i zagadują. PayU nie było wyjątkiem. A to płatność nie przeszła, a to bramka banku nie działa, a to znów pieniądze ciężko zarobione utknęły gdzieś w czeluściach internetu. Problemów niby jest wiele i są różnorodne, ale praktyka pokazuje, że można je pogrupować i ustrukturyzować. A stąd już tylko krok do sztucznej inteligencji ;)

Dlatego postanowiliśmy idąc z duchem czasu stworzyć chatbota, który pomoże klientom PayU, a naszemu działowi customer care da odrobinę wytchnienia ;) Praca zaczęła się od kartki papieru, ale efekt był jak najbadziej cyfrowy.

[video width="750" height="1334" mp4="http://hellosocial.pl/wp-content/uploads/2018/08/PayU-biznes-chatbot.mp4" loop="true" autoplay="true"][/video]

Więcej o tym, jak powstawał nasz chatbot i co jest ważne podczas takiego procesu znajdziecie na naszym blogu.